Chceme, aby se stala Supply Chain Love součástí našeho srdce

Předchozí claim tj. “It’s so simple” vyjadřoval náš princip zjednodušovat komplexní procesy a složité systémy, kterých je v oblasti řízení dodavatelských řetězců většina. Odstraňovat zbytečné, složité věci. Simplexity bylo to správné slovo, kombinace slov Simplicity a Complexity. Naší současnou vizí je vybudovat jedinečnou platformu pro řízení celého řetězce a firem uvnitř něho. Platformu Supply Chain Love, která bude nabízet špičkový forecast, optimalizaci cen, efektivní plánování promoakcí, ale stejně tak řízení zásob, optimalizaci skladů a distribuce a celou řadu dalších řešení, které budou firmám zjednodušovat život. A proto jsme se rozhodli, že se stane Supply Chain Love součástí naší identity. Lépe řečeno, že Supply Chain Love bude naše srdce.

Při této změně jsme rovnou celé logo zjednodušili a odstranili zbytečný znak.

Máme i úspornou variantu

Pamatujete na náš článek o tom, jak šetřit na značce a přitom neztratit tvář? My v Logiu jsme posedlí tím, že identifikujeme zbytečná plýtvání a snažíme se je odstranit. O tom je prakticky každý náš projekt. A mimo to si všímáme plýtvání i všude kolem nás, jako například:

A proto máme i úspornou variantu našeho loga. A protože nejsme žádná ořezávátka, tak jsme rovnou ušetřili 87 % zbytečného inkoustu. Pozor! Pro porovnání ve výše uvedeném článku se průměrná úspora u velkých brandů pohybuje mezi 20-30 %!

Logo pro nás připravil slovenský designer žijící v Praze, Roman Biričkai. Romane díky moc!