Češi si za dlouhá léta zvykli na to, že dolovat téměř každý den objemné fascikly promočních nabídek ze svých poštovních schránek je vlastně zcela normální. Je to pro nás něco, co už patří ke koloritu běžného života, tak jako ranní káva, polední oběd či večerní hygiena a nad čím už se vlastně ani příliš nezamýšlíme…

Z mnohých spotřebitelů se postupem času  stali i návykoví lovci slev, pro které je promoční turistika jakýmsi zvláštním koníčkem či sportem. Četba knih, časopisů a novin ustupuje neustálému pátrání po letákových „bestselerech“. Mentální kapacitu našich mozků namísto nových informací, které rozvíjí náš intelekt podvědomě okupují cifry, částky, procenta a předpony jako mega, giga, hyper…

Příroda pláče, tisíce stromů jsou obětí letákové mánie. Zbytečné hektolitry nafty jsou páleny při jejich distribuci. Zdravý selský rozum dostává pořádně na frak. Koneckonců tento závod již dávno nemá vítězů a poražených. Zůstává jen pole poražených, protože nakonec i zadavatelé letáků mohou mluvit pouze o Pyrrhově vítězství. Obrovské množství promočního zboží v každém z řetězců totiž devalvuje původní záměr a vytváří iluzi, že téměř vše je neustále v promoakci.

Jak z toho ven?

Je třeba začít rozmotávat hodně zamotané klubíčko promoční inflace. Základem toho všeho je naordinovat letákovou dietu napříč retailovým trhem. Logio již mnoho let nejen intenzivně upozorňuje na tento nešvar, ale i nabízí paletu konkrétních řešení ke spokojenosti všech zúčastněných – těch kteří prodávají, těch kteří kupují a také ke spokojenosti přírody a životního prostředí.

Zdá se, že naší evangelizace si všiml i pan ministr zemědělství Toman, který se nedávno v Otázkách Václava Moravce tomuto tématu obšírně věnoval mj. s tím, že „papírové letáky nejsou pro řetězce ekonomické, ale také zatěžují životní prostředí“.

Co na to Logio?

Základním leitmotivem v projektech Logia je dělat věci jednoduše, smysluplně a vždy s důrazem na zdravý selský rozum. Pomáháme klientů optimalizovat celý dodavatelský řetězec a tím skokově snížit náklady, zvýšit výnosy a zisk.

I v oblasti promočního managementu disponujeme týmem zkušených odborníků-expertů a také vlastním SW nástrojem pod označením Promotool, jehož mozkem jsou unikátní matematické algoritmy, které umí celý proces promoakcí navrhnout, realizovat, vyhodnocovat, a to celé automatizovat, neustále vylepšovat a učit se. Výsledkem jsou pak nejen „zdravé“ slevové akce, které spotřebitele skutečně osloví a přivedou do prodejny či na webshop. Promotool tak svému uživateli, tedy retailovému obchodníkovi kromě spokojeného zákazníka významně pomůže mimo jiné i k již zmíněnému – nižším nákladům díky optimalizaci a automatizaci, vyšším výnosům díky sofistikovanému managementu promoakcí a cenotvorby a tedy i vyššímu zisku.

Logio nabízí také produkt, kterému pracovně říkáme “Letáková dieta”. O něm se více můžete dočíst zde.

Neváhejte se na nás obrátit pro více informací. Máme dveře i mysl otevřenou a o naše znalosti se rádi dělíme s každým, kdo má zájem diskutovat a zdokonalovat svůj byznys.

– Zdeněk Bernard, Logio